Nat. Tal

Imorgon, eller på onsdag ska jag hålla tal. Igen. Känns lite som om det var igår jag gjorde det sist, men det har gett resultat i alla fall. Det är oftast tråkigt att skriva dem, jobbigt att hålla dem. Men så fruktansvärt bra träning på att prata inför folk. Så jag vet inte. Just nu är jag lite negativ till allt som måste redovisas.

Stannade några extra timmar i skolan, eftersom jag inte visste att jag inte behövde gå på sista lektionen. Jättekul, verkligen. Men jag kände mig lite ambitiös i alla fall, och duktig som gick dit när jag inte visste. Och så fick jag ju lite kvalitetstid med Korre. Inte helt fel, i och för sig.

Dessutom ganska så nöjd över mitt resultat på sista engelskaprovet. De där veckorna i Italien som engelskspråkig och alla filmer utan text har gett resultat. Känns riktigt bra, faktiskt.


Random bild på bästaste människorna, för att ge er något att titta på!


Blir en del skola nu, men det är sista rycket innan studenten nu!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Bästaste måste träffas snart!! <3

2011-05-10 @ 19:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback