Långledig

Fredag - Lördag morgon var jag ute på hagudden tillsammans med resten av min klass. Sen fick jag åka hem, pga min dumma, onda fot! Lite ledsen blev jag allt, för de andra är kvar ända tills idag. Skit också, men antar att sånt är livet.

Fredagen var i alla fall superhärlig, strålande sol och varmt så vi var nere på bryggan i princip hela dagen, solade och hade de allmänt bra. Åt tacos, hade temakväll internationellt, där jag och övriga Kilsfolk var utklädda till kilsraggare, mycket uppfinningsrik måste jag säga. Och sen hade vi kul hela natten lång, med allt vad det innebär, haha.

Kameran var tyvärr på övervåningen i huset hela dagen, för jag orkade inte hoppa i trappen och glömde be någon hämta den, men jag ska sno bilder av folk senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback