Yoga

Jag och A skapar det bästa yogaprogramet ever. Om typ två veckor ska vi visa klassen vad yoga är för något och det känns faktiskt skönt att kunna något halvbra som de flesta där inte prövat. För det där med bollsporter(som vi sysslar med rätt ofta) kan jag inte överhuvdtaget. Det blir kul. Haha.


Senare idag tänkte jag visa upp lite bilder från när jag fotade A för någon vecka sen, till hennes&Korres projekt. DET var riktigt roligt, jag har inte fotat seriöst på hur länge som helst. Jag måste verkligen ta med kameran till stallet och fota. Hade med min digitala i veckan men bilderna blev inte bra. För mörkt, för suddigt. Jag har vant mig vid min systemare, helt enkelt. För jag tycker ju om min digitala, egentligen. Fast den kräver lite mer av mig. Jaja. Bilder blir det i alla fall.


Nu ska jag fortsätta umgås med världens bästa A!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback