Se vad effektiv jag är!

På sistone (läs idag och igår) har jag:
- Skrivit en etikuppsats om när man får kriga
- Pluggat bilteori
- Förberett en presenation om spelberoende tsm med Korre
- Hållit ett tal(och övat in det till helt utantill!)
- Skriver en reflektion över en annan grupps redovisning.
Och säkert en del annat jag glömt. Utöver det har jag varit till tandläkaren, ridit världens bästa häst, varit in på Milko för sista gången, träffat T och försökt att inte stressa sönder över ovanstånde.


Haha. Idag klagar jag lite. På ett sätt gillar jag att ha fullt upp, då blir jag effektiv och bra. Fast nu börjar det ta på mig lite. Imorrn är det ju fredag i alla fall, hurray.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback