Projektrapport

Har jag sysslat med de senaste dagarna. Inte så kul, men det är så gött att känna att man kommer någonstans. Dessutom är ju det här med att skriva lite min grej.

Har fullt upp med att planera min framtid, typ. Men jag ska väl försöka skriva här litegranna också kanske. Imorrn drar jag dock till stugan och firar påsk med släkten. Ska bli sååå skönt! Har inte varit där på hela vintern/hösten, och jag saknar världens bästa plats på jorden. Nu har jag ju körkort, så då kan jag ju åka upp oftare om jag har tur. Mohaha!

inga bilder idag, har inte haft tid att redigera eller något alls.

Kommentarer
Postat av: lovisa

Har du en bra påsk?:)

ville bara tipsa dig! jag har 3 tävlingar på bloggen just nu!

1- vinn valfri vara från fashionbox.se

2 - vinn strumpbyxor från snyggastrumpbyxor.se

3 - vinn underkläder till värde av 300 kr från evasunderklader.se



Om du är intresserad av ngt kan du kika bloggen för mer info:)

2011-04-24 @ 10:56:39
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback