Måndag 18/4

4 dagar kvar. Sedan frihet.


Idag har jag haft redovisning i engelskan, filat på ytterligare en redovisning i kommunikation och skrivit på projektrapport. En fin sammanfattning. Hade jag varit hemma hade det tagit mig kanske 1 timme. I skolan tog det 5. Trevligt. Beror ju lite på att det är lektioner som inte kan anpassas efter mig, men ändå. Det känns lite ovärt, eftersom det tar ungefär hälften av den tiden att åka fram och tillbaka till skolan. Men, men. Som mamma säger, snart är det slut. Det är mitt hopp. För jag vill ha något nytt och annorlunda nu.

Fick i alla fall reda på hur jag ligger i kommunikationen också. Kändes ganska bra att höra, även om jag kunde gissa mig till betyget. Känns riktigt gött att ha i alla fall en kurs som man inte kommer bli besviken på betyget i.

Lämnar en halvbra bild på vååren! Hihi, jag gillar macroobjektiv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback