haha, typiskt mig?

I söndags var jag så glad och pepp på ridtur, trots att det spöregnade. Det var riktigt mysigt, för när vi väl gav oss iväg duggade det bara. Red ner till sjön, mycket skritt och trav( trött häst), men det var kul. Och sen på vägen hem blev det lite snabbare. Tror ni inte då att den lilla skithästen, tvärnitar så att jag flyger av och knäcker till foten rejält. J fick hoppa av och slänga upp mig, innan det blev skritt hela vägen hem.

Och igår blev det en tur till sjukhuset. Röntga fotleden som var dubbelt så stor som vanligt och börjat få fin blå/lila färg. På typ 30 sek så förstördes mina nästkommande veckor, det är en spricka i fotleden och jag måste hoppa på kryckor/avlasta foten så mycket som möjligt. Yay! För att inte tala om ridförbud, omöjligt att köra bil etc.

Har vi tur hinner foten bli bättre till balen så att jag inte behöver ha kryckor då, det vore lite jobbigt faktiskt. Men en kväll borde kunna gå bra, om jag sitter still rätt mycket. Det är ju två veckor dit också, så vi kan ju hoppas. 

Otur, ja, det kan man nog kalla det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback