Mohahaha!

Imorrn åker jag. Första etappen mot Italien. På måndag så flyger vi. Haha, ska bli sååå kul.


Idag åkte jag upp och myste med pållen för sista gången på 3 veckor. Inte för att hon vet det, men ändå. Det var strålande sol och flera plusgrader. Perfekt för en lång, härlig ridtur. Jag var glad, hästen var ännu gladare, vilket gjorde att vi hade jättekul. Jag har nog aldrig galopperat så fort, på en häst som inte varit rädd.  Visst önskar jag att stoppsträckan kanske var lite kortare, men fy så kul det är med fart. Jag vet inte vem som var mest nöjd med turen, jag eller hästen. Jag för att det gick fort, hon för att hon fick springa. Det här kommer jag leva på när jag sitter i en lägenhet i Italien och längtar hem. Dessutom har I-M lovat att hon och Rosa kommer finnas i min ficka hela tiden. Känns tryggt.

Haha, jag kommer inte kunna sova inatt. Undrar om jag glömt packa något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback