Inspiration

 

Ibland fylls jag av en sån fruktansvärt stor känsla av inspiration. Jag bara vill, vill, vill göra en massa saker. Problemt är att jag inte riktigt vet vad jag vill göra. I vanliga fall brukar jag skriva på min bok, men just nu funkar inte det. Jag har en massa ofärdiga ideer i huvudet, som jag vill använda!

Jag gillar känslan av att ha en massa inspiration. Glad. Sprallig. Kreativ. Allt går. Och man vill göra det nu, utan att vänta.  Och självklart är hästen den mest solklara inspirationskälla som finns. För hon lever alltid livet, på sitt speciella sätt. Alltid lika glad och nöjd med hur livet går. Alltid redo för nya saker, ibland med lite tvekan, men ändå alltid med på saker och ting. Det gör mig så glad. Och jag blir likadan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback