Sovmorgon

Idag börjar jag 12. Typ. Någon minut hit eller dit. Så fruktansvärt skönt. Jag får sova, det är ljust när jag går upp, jag behöver inte vara 8 timmar i skolan, jag hinner med andra saker. BARA bra saker, haha. Jag har precis ägnat en halvtimme åt mitt och S projektarbete. Det kändes bra. Sen har vi möte med vår handledare i eftermiddag. Men före det flera timmar med 3dmax. Hade jag bara bättre tålamod skulle det vara ett roligt program. Nu, nej.

Igår var jag ut till hästen och red en liten tur tillsammans med L. Det var mysigt, mörkt, inte för kallt och lugnt och fint. Pållan börjar bli duktig, fortfarande alldeles för tjock men hon har blivit mycket finare att rida. Flyttar sig för mindre skänkel, har lärt sig länga stegen i skritt så att hon får övertramp t.o.m. ibland. Nu ska vi bara göra samma sak i trav och galopp. Haha. Men det känns bra, annars är hon ju så stel men om hon länger steget lite kanske de blir bättre.. Hoppas vi iaf.

Nu ska jag fixa inför skolan, laga mat och sen åka på den älskade bussen in till stan. Hurra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback