Not another monday morning

Just den här rubriken hade jag på ett tal jag höll för inte så länge sen i Sv. C. Det gick ganska bra faktiskt, känns bra att jag börjar komma över lite av min skräck att prata inför folk. Lite kommer nog alltid finnas kvar, tyvärr. Känns konstigt att jag inte var nervös över att spela en supersnäll häxa inför 250 barn och föräldrar, men när det gäller skolarbeten inför 10-30 personer så blir jag hur nervös som helst. Konstigt det där.

Tänkte inte skriva om det egentligen, utan mest klaga på att jag inte har använt kameran på hur länge som helst. Det är inte det att jag tröttnat på att fota, det har bara inte blivit. Det kliar lite i mina fingrar varje gång jag ser kameran, men mer blir det inte. Kanske blir ändring om det blir vår någon gång. Det känns som vi haft vinter i evigheter, men det är bara januari..



Blö, nu ska jag läsa en bok till engelskan och samla kraft inför morgondagen. haha, då ska vi testa curling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback