Uppdate

Idag sökte jag till universitet/högskolor. Känns riktigt bra, faktiskt. Haha, nu ska jag bara hitta någonstans att bo med. Men det blir som det blir, jag har ju några månader på mig. Medie&kommunikationsvetenskap på en massa olika skolor och en massa olika inriktningar, det är vad det blir. Sen får vi se mer detaljer när jag vet vart jag kommer in.

Världens bästa L är på väg hem också! Otur bara att hon har lov när jag har skola. Men, men. Lite ska jag väl hinna träffa henne också, vi smider planer vi två. Hahahaha.

Annars är det mesta kaos, eller har varit. Man har verkligen noll koll efter att ha varit borta i drygt 3 veckor. På ett sätt känns det rätt gött, panikartat på ett annat.

Min häst är bäst. Det känns som om vi gört en massa framsteg hela tiden, även om de kanske inte syns så jättetydligt. Men, kul har vi.

Skola tuffar på, sjukt mycket har vi hela tiden. Även om det känns ganska lugnt nu inför påsklovet. Härligt!

Favoritbild 2 från Italien.

 

Världens bästa häst, som mitt liv kretsar runt ganska bra just nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback