Framtiden

Om lite drygt en vecka, eller om det tom med är mindre, så måste jag ha bestämt mig för vad jag ska göra till hösten. Vilken utbildning jag vill gå, det vet jag fast med vissa variationer. Men vart jag ska bo, däremot. Det är en helt annan sak. Det jobbiga är att det jag vill göra, det går att göra i princip överallt. Ibland önskar jag att jag hade hittat en utbildning som fanns i kanske max två städer. Vilket enkelt val det hade varit! Men nej, självklart inte.

Egentligen bryr jag mig inte så mycket. Vilken stad som helst kommer ju att bli ny. Men tänk om jag inte trivs? Samtidigt vet jag en del städer där jag har folk jag känner i närheten, men dit vill jag ju inte flytta bara på grund av den anledningen. Blä. Haha, får nog ta ett ryck idag/kväll och bestämma en fin liten lista. Hur det nu ska gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback