Just another morning

Idag: hemma från skolan av diverse anledningar. Känner att jag skriver som mest här när jag är sjuk. Men jag är inte hemma så ofta som det låter. Haha.

De bygger bergvärme här hemma idag. Just nu borras det något fruktansvärt. Plus att det luktar olja. Men, jaja. Mitt fel att jag väljer att stanna hemma den dagen. Illa.

Ska i alla fall försöka ta tag i lite plugg och andra "göra saker" idag. Jag orkar ju inte när jag kommer hem från skolan. Sjukt trött nu förtiden, skulle utan tvekan kunna slockna innan 22.00 varje kväll om jag bara ville. Haha.


Kommentarer
Postat av: PHOTONERDEN

SV: Jaa! Det är underbart på landet! Bor du på landet :OOO

2010-12-17 @ 17:53:03
URL: http://photonerden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback