Long time ago..

Fanns det en flicka som hade en blogg. Sedan fick hon mycket att göra, och bloggen blev lidande.

Men, i alla fall. Ibland dyker det upp ett inlägg.

Som nu. Det är jul snart, vilket känns helt underbart! Förra året fick jag ingen riktig julkänsla ens på julafton. Men iår, iår finns den redan nu! Det är underbart, snart ska jag börja köpa julklappar och pynta hela mitt rum jättefint. Hoppas bara att det kommer snö i år också..vore mysigt med en julafton med snöfall. Och alla tända ljus...

Kommentarer
Postat av: s o i n i n e n

hej :) mysig blogg du hade:)



kika gärna in påå min, ooch kommentera gärna och lägg gärna till mig på bloglovin om du gillar´t :)



ha en fortsatt bra dag hugs moa!

2009-11-24 @ 14:43:24
URL: http://soininen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback