Lathunden

Orkar man inte skriva om sitt liv, så visar man det i bilder. Annars går det mesta utåt sett på sparlåga just nu. Jag tänker mycket just nu, på både det ena och det andra och energin räcker liksom inte riktigt till något mer. Jag har en del att tänka på, så det får vara så, snart lär jag vara back on track igen. Tills dess - njut av mina fantastiska mobilbilder!
 
 Såå glad när uppsatsen lämnades in(vilket tål att visas en gång till), samt vad vi nu leker med i skolan: att göra hemsidor! Hade nästan glömt att jag faktiskt gillar att sitta med HTML och CSS, men kul är det!
Sofia var här och hälsade på, och vi gjorde massa god mat, bland annat.
 
Såhär glada är vi efter ridturer!
 
Alltid lika kul att åka hem från stallet vid 16-tiden, man fastnar i första rondellen och där står man, yay. Lägg speciellt märke till sprickan i min ruta. Ju fler som vet om det, desta snabbare kanske det går för mig att fixa det.
Varit hundvakt åt sötaste Timmo! (och Nitti, men inget kort på honom)
 
Bortskämd häst fick ny namnskylt. Upptryckt och klar under mässan i GBG HS.
Vi hade ganska bra platser ändå, och såg både hoppning och show.
 
 
Har gått på mycket promenader i solen, både med och utan häst. För det är våååår.
Fick dille på mozarella och tomater, så jag ansträngde mig lite med brunch häromdagen. Duktig jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback