Well, hello

Det här med att uppdatera en blogg är inte min grej. Glömmer mest bort att den finns, faktiskt.

Finns inte mycket att uppdatera om heller.

Jag jobbar. Är i stallet. Försöker göra saker som inte är hästrelaterade. Sover. Och så börjar allt om igen, nästan. Men jag trivs med det just nu.

Och jag trivs på jobbet, även om jag aldrig trott att jag skulle komma att jobba i hemtjänsten. Det har varit och är en omställning tankemässigt för mig, men själva jobbet är roligt.

30/7 ska Rosa tillbaka till Husaby, förhoppningsvis för sista gången. Hon känns så himla fin just nu, så är hon inte helt bra kommer det inte vara roligt alls. Naturligtvis ska hon inte bara sköta sig exemplariskt, nej, istället drar hon av sig skor och förstör hovarna. Duktig häst verkligen! Det är tur att jag rider så "oseriöst" som jag gör, några extra dagars vila pga tappsko gör liksom inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback