Vinterfoton

Jag och Emma fotade varann häromdagen, när vi galoppade ute på åkrarna. Vi fastnade på bild alla fyra, och bra blev det med. Här är tre av dem, som jag hittade lite snabbt när jag bläddrat igenom allihop..
 
 
Tog det ganska lugnt då Rosa brukar tycka det är lite för kul att galoppera på just denna åkern i vanliga fall, men hon skötte sig fint. Det kom lite kickar ibland när jag fattade galopp, men det var mest för att vi då var tvungna att gå iväg från Nicke..Hon hyser någonslags hatkärlek till den hästen, oftast är han inte värd mycket alls, men lika ofta är han värd lite tid och energi.
 
För övrigt känns det som om det har lossnat på riktigt i skritt och trav nu, till och med efter de högre kraven P har satt på oss. Och galoppen känns bättre för varje träning. Kanske, kanske, kan det bli ordning på oss med inom inte alltför lång framtid. Red på banan idag, och ville inte sluta. Dessutom skuttade vi över mini-hinder och för första gången, typ, någonsin hoppade kraken bara det hon behövde och inte en cm extra, men utan att vara i bommarna. Lugnt och sansat, både emot, över och efter. Kanske var en engångshändelse för att chocka mig, får väl se nästa gång...
 
 

Kommentarer
Postat av: Myramamma

Åååååå va´härligt det ser ut. Blir nästan lite avundsjuk.

2014-01-23 @ 18:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback