Plugg

Det var nog länge sen jag skrev att jag mest sysslar med plugg nuförtiden. Det var länge sen jag hade såhär mycket plugg samtidigt också, haha.

Just nu läser jag två kurser på halvfart under hela våren, en i juridik och en i webbdesign. Samtidigt läser jag en fotokurs vid sidan av. Det rullar på, just den här veckan har jag bestämt mig för att försöka avsluta fotokursen och komma en bra bit med juridiken. Båda dessa är på distans, så det går att jobba en del i förväg.

Annars då? Kameran används sällan, så jag har inga nya bilder. Jag söker jobb som en galning, eftersom jag inte vill vara arbetslös om 4 månader. För om 4 månader tar jag examen, tjohej!

Rosa har haft en lugn vecka och nu en lite mer intensiv en, nästa kommer bli lugn igen eftersom jag har mycket föreläsningar. Imorgon är det träning igen, vilket jag ser fram emot!

Igår hittade jag till min stora lycka en ny ridväg, mitt ute i skogen, har ingen aning om var jag var, men kul var det och väl värd tiden. Skulle rida ca 1h, var ute ca 2...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tar du verkligen examen redan till sommarn?! :o

Svar: Ja! Tiden har gått så fort att jag knappt hänger med själv, men så är det. :)
Cammie

2014-02-26 @ 17:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback