Film!

 
 
Jag och Sofie filmade varandra när vi red på banan igår, här är resultatet! Jag ville främst se hur galoppen ser ut för oss, eftersom jag tycker det stått still i utveckling det senaste och jag har inte haft någon vidare bra känsla. Nyttigt å ha film då, för att se om känsla och verklighet överensstämmer eller inte.
 
Idag tränade vi igen, och det var ganska mycket småplock som vi tog itu med idag, detaljer som ska skärpas till som bla mina rörliga händer.. Vi har tjafsat en del det senaste, jag och Rosa, så jag ville se vad som hände vid numera normala krav och om P kunde hjälpa oss igenom det. För varje gång lägger vi till mer och mer galoppjobb också, eftersom P tycker jag börjar få bra koll på skritt och trav, även om vi alltid checkar det först. Hon tyckte inte alls att det stått still sen sist(3-4veckor sen), utan att jag istället har befäst det som var bra sist, och det var idag normalstandard, vilket antaligen är orsaken till tjafset också, det har varit jobbigt för lilla hästen. Sånt blir man glad av att höra! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Noomie

Vad fint det ser ut! :D
Haha, tur att det går bra att vakta gården denna gången. Vi får hoppas att du slipper knarkare eller vad det nu va sist!(x

Svar: Tack! :) Haha, ja knarkare och allt annat krångel som var då har jag sluppit nu! :P Skönt;)
Cammie

2014-02-06 @ 21:31:53
URL: http://lexx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback