Bildbomb från träning

Emma fotade mig och Rosa under senaste träningen. Alltid lika roligt att ha! Som tidigare nämnt är jag nöjd med träningen(som nästan alltid), och fick bekräftat att vi är på rätt väg även om det känns segt ibland. Kan ofta tycka att det är svårt att se på bilder att det hänt saker, men dessa tycker jag visar lite av det i allafall.
 
 
Piven hoppade upp en stund, alltid lika intressant att se någon annan rida Rosa, och nu dessutom få tips om hur jag ska rida henne.
En bild som inte är så vacker, men som tydligt visar vad jag behöver träna på..Blicken, skänklarna och att inte småplocka med händerna, för då pendlar Rosas huvud...Positivt denna träningen var dock att jag kunde halvera förhållningarna, både i "styrka" och i antal - Rosa lyssnade ändå. Heja!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback