Inte för att klaga men...

Hur kul har denna veckan varit?

Rosa är fortf på vila - vilket har gjort mig mer omotiverad än någonsin. Dessutom är återbesöket nästa vecka och jag börjar bli nervös.
En av mina råttor dog
Det sket sig med en viktig skoluppgift och nu har jag bara stora grejer kvar och ingen motivation.
Bilen är trasig.
Paniken inför framtiden när inga jobb hör av sig.
En av hästarna i stallet har haft kolikanfall och varit riktigt dålig. Stressen och oron för ägarens skull är inte rolig(senaste månaden har dessutom typ alla hästarna i stallet hunnit med att vara dåliga på ett eller annat sätt, inte alls kul när man bryr sig om dem/ägarna).

Tja - Nu kan det ju bara bli bättre eller? Får väl peppa mig själv med att jag lever och är frisk i alla fall även om det är tungt just nu.

Kommentarer
Postat av: Myramamma

Ett litet citat från en film säkert inte helt korrekt:
Everything will be allright in the end, since it is not allright it`s not yet the end.
Du förstår andemeningen.

Svar: Jag förstår, och det börjar bli bättre så är nog sant..
Cammie

2014-05-03 @ 19:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback