Lägenhet

 
 
 
 
 
Här är nu äntligen lite bilder på nya lägenheten! Tror att idag är första dagen som jag är hemma när det är ljust sedan jag flyttade in..med igår som ett halvt undantag.
 
Än så länge trivs jag hur bra som helst, det enda negativa är att jag inte fått någon parkeringsplats till bil än och det verkar inte finnas mycket lediga hål på gatan heller, tyvärr. Så bilen får väl vänta ett tag till..
 
Eftersom den här lägenheten är på 40kvm, mot den förras 25, så är det väldigt tomt här. Har en hel hög med småsaker som inte har någon riktig plats, men det märks att det saknas lite möbler. Förhoppningsvis så hinner jag iväg för att spana på IKEA nästa vecka, så att det blir lite mindre ödsligt här inne, hehe.
 
Gick för övrigt himla smidigt att flytta, en kompis hjälpte mig på fredagen att köra möbler och sen kom mamma ner under helgen för att flytta resten och hjälpa till med städningen. Den gamla lägenheten är besiktad och klar, nycklarna inlämnade och om jag minns rätt har de t.om. redan hittat en ny hyresgäst så att jag slipper betala dubbla hyror. Det kändes hur bra som helst att gå därifrån för sista gången, så det var skönt att allt gick så enkelt som det gjorde så jag slipper åka tillbaka i första taget.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Har du ingen säng kvinna???!!

Svar: Joooo, men det går inte att fota där, pga ljuset xD
Cammie

2013-02-11 @ 13:35:45
Postat av: Anonym

Vilket lyft!!!!!!!!!!!!!!!

2013-02-11 @ 18:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback