Nya ridvägar

Jag har sedan jag kom ner igen med Rosalie till Perstorp varit ute och letat lite nya ridvägar. Är lite av min grej, liksom. Tycker det är skitroligt att testa nya vägar och se vart man kommer fram, kanske för att jag har noll lokalsinne och varje ny väg bjuder på en överraskning oavsett vart man kommer ut.
 
I alla fall har jag hittat en(halv) och "återupptäckt" en annan, samt har lite fler att kika på. Häromdagen var jag ut på tur med S&S i stallet(höhöhö, nu vart det roligt) och blev visad en till väg. Tror vi tog en hel del omvägar/genvägar då dock så frågan är ju om jag hittar runt ensam igen, haha.
 
Annars så har S hjälpt mig att hoppa en dag, vilket gick helt okej. Bara jag rider ordentligt och håller mig lugn så.
 
Ska bli intressant att se hur mycket ridabstinens jag får i helgen då min medryttare har Rosalie 3 dagar irad och jag inte är här. Skulle nog varit värre om jag varit i Jönköping, men gissar att det kommer kännas rätt bra ändå där på söndag någon gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback