Fri helg

Även om jag inte har sådär jättemycket att göra under veckorna/helgerna så är helgen efter tenta speciell. Delkursen är avslutad, det finns inget mer plugg, eftersom den nya kursen ännu inte börjat. Den där baktanken om att man kanske borde plugga, finns inte.
 
Så jag passar på att åka till Göteborg och träffa massa roliga människor. På måndag drar nästa delkurs igång, och jag har en hel hög med massa andra projekt att ta tag i på riktigt...
 
 
Jag har bland annat sysslat med analys(er) av liknande reklamer de senaste 5 veckorna, och skapat ett företag som säljer rymdresor, vad säger ni om den? Haha. Tror aldrig jag varit så mycket i skolan som under det här projektarbetet, om man nu inte räknar in B-uppsatsen som bilden ovan kommer ifrån. Jaja, nästa vecka blir det nog normalt igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback