Hoppa studs

I helgen när Korre var här passade jag på att hoppa eftersom jag då hade en slav som kunde plocka upp alla hinder vi rev! Bestämde mig för att testa studs, då det är något jag tror att både jag och Rosalie kan ha nytta av att träna på.

Rosalie har aldrig hoppat studs förr, även om vi jobbat över galoppbommar till förbannelse i sommar, men det var inga problem. Både galoppbommar och nu även studs hör tydligen till Rosalies favoriter här i världen och det var inga som helst problem. Det största problemet var att ha ett lugnt tempo emot hindren, och att undvika bocksprång, haha. Sen finns det alltid andra saker att träna på, men överlag var det väldigt positiv alltihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback