Dressyr

 
Idag var det dressyr som gällde och Sofia fick dels hoppa upp och rida lilla kraken, samtidigt som hon hjälpte mig en stund innan och efter. Fokus var mest på att sätta lite mer press på henne, vilket jag brukar glömma bort annars. Var riktigt roligt att se någon annan rida och därmed få se Rosa från marken. Samtidigt fick jag faktiskt beröm för hur jag rider henne och fick höra att hon är svårare att rida än det ser ut..
 
Fotona gör faktiskt inte Rosalie rättvisa idag, men det ger en liten blick av hur det såg ut. Idag är jag en ganska stolt hästägare, inte ofta som det händer, men idag så.
 

Kommentarer
Postat av: Myramamma

Ser ju helsnyggt ut!!! Kul.

Svar: Tack!! :)
Cammie

2012-11-24 @ 18:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback