Plugg

Barn har åsikter om ganska mycket. Mitt sätt att plugga också. Idag fick jag höra att "du läser utan att läsa." Och det var naturligtvis inte bra alls. Så dåligt att jag också blev visad hur jag läser, för att jag skulle förstå. Han kanske har rätt i att min pluggteknik inte är den bästa, men det får jag reda på under fredagen. Idag tyckte jag mest att det var väldigt trevligt att sitta i solen/skuggan utanför stallet, läsa i min bok och ha sällskap av två små hundar samtidigt. Vi får väl se, vem som har rätt.

Fick annars idag veta att jag fick VG i senaste kursen, organisations kommunikation(tror jag, den hette). Woho!

Får väl se om jag kan läsa ordentligt resten av kvällen, eller vad det blir. Har en hel del bilder att ladda in från kameran också, undrar vilket som går först?


Kommentarer
Postat av: Emma

Måns i vårat stall upplyste mig om att "man kan dö om man röker" jag sa att "det kan man om man cyklar utan hjälm också" så jag vet hur det är! ;)

2012-05-05 @ 14:09:14
URL: http://xoffbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback