Ledig helg!

Nu, äntligen är tentan avklarad och jag har tid för lite annat än plugg. Tills jag får reda på att jag fick U, då. haha. För lite så känns det. Lotterivarning på betyg. Det mesta kändes som om jag faktiskt svarade rätt, tills jag kom till mattefrågorna naturligtvis. Två av tre har jag garanterat fel på, frågan är bara hur mycket de påverkar slutresultatet med poäng och så.  Men annars vet jag ju vad jag ska göra i sommar, haha!

Firade med att fika med kompisar, gå på bio och lite sånt. Slösade pengar och skrattade en hel del, typ. Så får det vara ibland, men nu måste jag väl vara världens snålaste människa resten av månaden. Då passar jag ju in här i Jönköping, bland alla smålänningar, haha.

Kommer lite mer update om lilla Rosis senare, annars blir det så långt och jobbigt att läsa.

Har börjat bli en riktig tidningskändis härnere också. Eller inte. Blev utfrågad om kanelbullar för någon månad sedan och under valborg blev jag och J fotade av Jnytt. Jag som hatar att vara med på kort. Får nog börja gömma mig hemma lite mer eller något. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback