Intervju

I onsdags var jag på mitt livs första arbetsintervju! Det var väl på tiden, kanske, hehe. Jag tyckte väl inte att det gick sådär jättebra, men det gick vägen till intervju nummer två iaf. Sen ringde de senare idag och sa att jag inte fått jobbet, vilket kanske var lite tråkigt, men det känns väl lite otroligt om jag ska få första bästa jobb bara sådär.


Mest irriterande var att jag missade träning nummer två för Pia pga dagens intervju, nu när jag inte fick jobbet heller. Men det är väl sånt man får ta, livet är hårt. Rosa och jag lattjade i skogen nu på eftermiddagen/kvällen istället och träffade på vår första älg sedan vi flyttade hit. Som tur var tyckte den inte om oss det minsta utan försvann lika fort som vi såg den.

Heeela helgen ska det pluggas, pluggas och pluggas. Typ. B-Uppsatsen ska lämnas in på fredag nästa vecka..Sen är det slut med första året på högskolan, vilket känns lite sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback