Tillbaka

Åkte till Värmland i helgen, som jag kanske skrev någonstans. Välbehövligt. Fick höra en massa jag behöver höra, och fick lite energi till att ta tag i livet. Hann träffa lite fina människor också, och leka chaufför-körde på vad jag tror är Värmlands läskigaste och hemskaste väg. Brant uppför, 90graders sväng, lös lera och svallis. Usch.

Igår blåste det typ storm, så Rosa var ganska taggad. När hon orkade lyssna var hon riktigt fin, men mest spanade hon efter spöken som blir ljudlösa i blåsten.



Idag blev det samma tur som idag, lagom omotiverad då jag hade ont om tid innan det blev mörkt. Glömde självklart ta på reflexer utifall att, så det var bara att skynda hem. Pigg liten häst, så planen med att träna galoppfattningar imorgon känns ganska bra. Vi gjorde vår första skänkelvikning i trav! Hon gör dem ganska flytande åt höger i skritt nu, så jag testade i trav och det funkade!

Tentaplugg är det som gäller nu resten av veckan och helgen! Ingen dator här inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback