Plugg

Just nu är det mycket skola. I alla fall under veckodagarna. I helgen hade jag sjukt mycket energi och inte mycket att göra. Igår och idag är det precis tvärtom, haha!

Var ganska skönt att kunna byta bort insläppet igår och komma hem lite tidigare. Satt med plugg i några timmar, innan jag gjorde en supersnabb städning av lägenheten. Ibland är jag effektiv, haha!

Idag fick Rosa vila och jag fixade stallet innan skolan. Känns riktigt konstigt att vara hemma typ halv fyra, och inte behöva åka iväg igen, utan att ha varit ledig hela dagen! Ska ta tillfället i akt och plugga en del, eller som det egentligen är: Läsa igenom en massa böcker. Riktigt tråkigt, men välbehövligt. Vägrar ha samma känsla på nästa tenta som på den senaste.




Rolig bok, verkligen. Eg. ganska intressant, men inte kurslitteratur är ju aldrig gjord för att vara rolig att läsa, tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback