Mycket..eller ingenting

Skulle väl kanske behöva skriva att det händer mycket just nu, med tanke på vad dåligt med tid jag har att lägga på blogg och sånt. Sanningen är väl att jag lägger sjukt mycket tid på att plugga, och försöka plugga. Det där med självdiciplin verkar ha gått mej förbi på sistone.

Rosa fick löshoppa häromdagen! Det tyckte hon var riktigt roligt, och duktig var hon. Blir lite stolt över den lilla travaren, som faktiskt har rätt fin teknik och sådär. Jag har sjukt dålig koll på höjder, men skulle väl gissa att det var 70 eller något. Inte högt eller maffigt, men bra nog för Rosa. Annars rider jag mest ut och njuter av solen! Tänkte se om jag kan motivera mig till lite dressyr någon dag snart.

Passade på att ta en paus i pluggandet och stallandet förut och jag och en kompis tog en tur runt Munksjön idag. Fin liten runda att springa/gå/cykla eller vad man nu vill göra. Varmt som jag vet inte vad, men det är härligt!

Åter till plugg, matlagning och Bones!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback