Wermland Fooreeever

Back in town och fullt ös medvetslös. Men det är så det ska va! Idag kändes det normalt att höra värmländska istället för småländska och lite allt möjligt. Då vet man att man har bott in sig lite.

Annars är det sjukt skönt att vakna på morgonarna och se åkrar och vatten utanför fönstret istället för tråkiga, gråaktiga hus. Lite finare, sådär.

Saknar dock redan min lilla pålle och att faktiskt bo nära till allt och lite folk sådär. Men det är nog bara för att det är lite ovant att vara här, haha.

Imorgon ska T firas för att hon fyllt 20, och under resten av helgen ska jag försöka fixa en hel massa smågrejer. Blev tydligen accepterad på en sommarkurs med, så det ska det också fixas med lite, men någon dags sommarlov sak jag ha i alla fall! Tills böckerna kommer, typ. På måndag blir det roadtrip till Jönköping för att plocka hem Rosa. Och efter det har jag inga planer, inga alls. Känns lite konstigt, faktiskt. Det får jag nog se till att fixa, annars kanske jag blir uttråkad och det vill vi ju inte. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback