Sommarplaner

Nu är det sista rycket med skolan innan jag har läst mitt första år på högskolan. Det känns helt sjukt vad fort det gått, var det inte för bara någon vecka sedan jag gick in på HLK för första gången?!

På torsdag är det sista seminiariet, efter det ska det firas att vi äntligen har sommarlov! Eller sörja, beroende på hur vår uppsats tas emot, haha. Vi kanske får sitta hela sommaren och skriva om den, vad vet jag.

 

Försöker planera min sommar, gör jag också. Inget jobb, så min planering består mest i att försöka få så mycket att göra som möjligt. Med det tempo i skolan vi haft i år har jag haft mer tid över än på flera år(läs: sen innan gymnasiet) så jag har inte riktigt den där längtan efter ledig tid som man brukar ha. Men det borde lösa sig på något sätt. Hem till Värmland ska jag i alla fall några veckor, tillsammans med lilla Rosa. Det är väl det som är min utgångspunkt just nu. Fixa resan dit, resten får jag ta sen, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback