Sommarbete

 

I fredags fixade vi lite staket innan hästarna släpptes på bete. Blev lite besviken, eftersom alla dök på gräset direkt istället för att springa och ge mig fina foton. I lördags hade jag ändå med kameran, och det blev en del foton. Mest på Rosa, för hon passade på att njuta totalt av att äntligen ha en massa gräs runtomkring. Trodde nästan hon var sjuk först, eftersom hon bara låg där i gräset utan att rulla sig, haha!

Annars rullar det på, medryttare har henne 2 dagar i veckan och jag rider vad som än känns som väldigt sällan. Rosa får ju vila mest på mina dagar, för jag tycker att A kan få rida när hon är uppe bara 2 dagar. Men det gör inte så mycket, det har gjort mig lite mer motiverad när jag väl rider.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback