Packar

 

Imorgon tar jag också sommarlov lite mer på riktigt när jag åker till Värmland. Tror Rosa kommer att tycka det är skönt att slippa mig några dagar, haha. Då kan hon äta, äta, äta utan att någon kallar henne för en tunna. A kommer ta hand om henne, vilket känns gött så jag vet att hon blir riden även om jag inte är där.

 

Inser vad sjukt mycket kläder jag har och hur stora beslutsångestproblem jag har när jag ska packa. Väskan är full, men jag skulle lika gärna kunna ta med precis lika mycket mer. Ska väl tilläggas kanske att det inte är bara kläder nerpackat, haha! Säkerhetsvästen tog upp bra med utrymme, så jag skyller på den mest. Men jag behöver nog träna på det här med att resa med lite bagage..Det är mindre än i julas, i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback