Projektledning

Jag har faktiskt, smart eller inte, pluggat en sommarkurs under tiden jag varit här uppe i Värmland. Eller ja, helt klar är jag inte än. Men det är på distans, halvfart och märks knappt att jag gjort den, om jag ska vara helt ärlig. Förutom att jag sen har på papper att jag läst det, såklart. Projektledning är det i alla fall som jag läser och det är riktigt intressant, det jag läser om. Något jag tror att jag kan ha nytta av i framtiden, så helt dumt av mig var det inte att söka.

Känns väl kanske lite bakvänt att plugga under sommarlovet från högskolan, men det lät som en bra kurs, jag fick inget jobb(= sätt att få pengar) och tja, varför inte? Kan i alla fall rekommendera kursen, även om man kanske har annat för sig under sommaren och läser den på hösten istället, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback