En vecka

Tror faktiskt att det här är rekord i uppehåll med inlägg, eller något sånt. Men, så går det när man har mycket att göra, hehe.

Klassträff med massa gammalt TIME-folk, som var riktigt roligt, firande x2 av Lisa som fyllt år, stallskurande, ridning och en massa annat har tagit tid så jag har varken haft ork eller lust att uppdatera. Men så får det vara ibland, och det är ju tur det.

Igår följde jag med Lisa till Trossnäs igen, och fotade lite. Var lite mer sams med kameran idag än sist, men bara lite. Ljuset har jag inga som helst problem med, men det är det där med att hitta rätt fokus. Allt blir ju suddigt, vilket gör mig lite lätt galen för inget jag gör funkar ju, haha.


Det, enligt mig, bästa fotot ville inte laddas upp, så fick bli två andra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback