No more

Min korta karriär som chatterkrönikör på NWT är över.


Det lät väl dramatiskt och fint? Haha. Nej, riktigt så illa är det inte. Jag är helt enkelt för gammal för att skriva där mer, eftersom de helst vill att folk i gymnasiet ska få skriva krönikor där(plus att det från min sida känns fel att skriva om mitt liv i Jönköping när tidningen finns i Värmland, bla.). Och så liten är jag ju inte längre, hehe. Kommer inte ihåg hur många jag skrivit, men tror att de finns på nwt.se ett tag till, bara man söker på mitt namn. Om nu någon skulle vara intresserad.

Tyvärr kunde den f.d chefredaktören skött informationen om ålder och skrivande lite bättre, men jag är ändå riktigt glad över att ha varit med och skrivit. No hard feelings, liksom. Jag har faktiskt blivit publicerad i en av Värmlands största tidningar, vilket gör mig lite stolt. Spelar inte så stor roll att mängder med andra ungdomar också blir det tack vare den här sidan, jag har ändå gjort det. Skrivit om min syn på livet och delat med mig av den. Det är lite bra gjort i min värld, det.

Men nu vet ni som läser i alla fall varför ni inte kommer att se mig i NWT mer. Jag har helt enkelt slutat, inte blivit bordredigerad, eller glömt att skicka in eller så, eller vad det nu kan finnas för anledningar, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback