Internet & objektiv

Sedan igår eftermiddag funkar internet preecis som det ska, och jag blir lika glad varje gång, haha! Löjligt? Ja.

Under jullovet köpte jag mig ett nytt objektiv till kameran, ett Tamron 70-300. Idag(har inte haft tid innan, heemskt!) så var det premiär att fota med det. Nu testade jag inga avvancerade saker eftersom mina motiv var upptagna med att äta, men hittills ääälskar jag det. Den enda nackdelen eller ovanan egentligen, är att man zoomar genom att snurra åt "fel" håll mot vad jag är van vid. Men det vänjer jag mig väl vid så småningom.

 

Sodi och Decibelle var de som var roligast att fota, för de var faktiskt lite intresserade av vad jag gjorde. Ska nog göra ett nytt försök imorgon eller så, vill gärna ha några fina bilder på lilla Rosa. De ovan är väl helt okej, om man bortser från ett visst staket. Kanske är en fördel att faktiskt vara i hagen och slippa staketen? Haha.


Kommentarer
Postat av: Noomie

Ta bild på Xet åt mig meed! (a)Kom på det smeknamnet på Lexx nu. Sen kom jag på att man jag ju förkorta hans namn med LXN, [L äx än]=Lexxen Haha^^,

2012-01-22 @ 16:45:44
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback