Regn

Det må vara plusgrader här idag och några dagar framåt, om jag har fattat rätt. Men med de efterlängtade plusgraderna, kommer såklart regnet. Är jag förvånad? Inte ett dugg. Tråkigt bara för det seeer och är så dystert med grå himmel, blöt mark och allt som befinner sig utanför ett tak är precis lika blött som marken. Blä!


Såhär såg det ut igår. Idag är det mindre snö, ännu mer grått. Vy från mitt lägenhetsfönster.


Grupparbete hela veckan, typ. Utom imorgon då, haha. Är i skolan kanske 2.5-3 timmar om dagen och är helt slut efteråt. Vad hände där, liksom? Under gymnasiet var jag hemifrån 10 timmar om dagen med skola och buss inkluderat och var mindre trött än jag är efter de här dagarna. Jag har väl gått och blivit lat, kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback