Hemma igen

Efter en rolig och mysig helg är jag hemma igen. Har ridit en ny ponnyhäst, varit på bio, ätit god mat som L lagat åt mig(sååå skönt att slippa själv, haha!), tjockat mig med diverse godsaker, gått upp tidigt och släppt ut hästar, fotat, dödat min mobil, krånglat med SJ, tjatat om det dåliga i mitt liv och fått höra saker jag behöver höra om detsamma. Lite kortfattat, sådär.

Här kommer lite bilder. Fast de på L och Masken kommer senare, för då blir det lite fler. Tyvärr var jag lite dålig på att fota, som alltid. Men lite finns iaf!


Såhär ser det ut, väldigt rolig väg att gå. Eller inte.


Söt häst som jag fick låna och rida.


Masken!


Söta travare, syskon och ganska så lika om man säger så.

Otto! Liten söt sak som också finns där i stallet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback