Grupparbete

Idag ( och typ hela veckan) är det seriöst skolarbete som gäller. Jag ska, tillsammans med tre andra, göra ett fint grupparbete inom visuell kommunikation. Om jag förstått det rätt ska det bli något slags reklamkampanj eller liknande i slutändan, eller ja. Vad vi vill. Vi ska förmedla ett budskap, i alla fall. Och vi har ett visst utrymme på en vägg att ställa ut det på. För vårt fina lilla grupparbete ska mynna ut i en utställning på skolan.

Det ska faktiskt blir lite roligt att se vad vi kan komma på, tyvärr är jag väl inte jättemotiverad till att lägga tiden som kommer att krävas på det..men så är det ju med det mesta just nu, så det är bara att bita ihop och försöka vara lite kreativ, haha.

Vi ska inte ses förrän 11 idag, så jag ska passa på att fixa lite i lägenheten efter att ha varit borta en helg. Stökigt och fint är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback