Fullt upp!

Idag har varit en sån där trevlig dag då allt flyter på, trots att jag haft mycket att göra. Gillas!

Började dagen i stallet, hann dock inte rida så Rosa fick vila. Borstade dock en lång stund. Fortsatte in till stan där jag gjorde av med en hel del pengar mot vad jag brukar, tillsammans med J. Åt lunch, sprang lite till och bokade en klipptid.

Skola efter det. Halvintressant föreläsning, handlar om socialpsykologi just nu. Kan lite av det sen innan, efter psykologikurserna i skolan men det mesta är nytt. Rätt spännande och lärorikt egentligen men jag tycker inte riktigt om att sitta still och lyssna. Har tröttnat på det, illa när jag ska plugga i minst två år till, haha!

Sen hem, laga mat, städa lite, leka försäljare, fixa smågrejer och sedan iväg till frisören. Och jag som är typ världens mest kräsna när det gäller just frisörer är HELNÖJD. Dessutom köpte jag nya skor idag, vilket också är en sån där grej som aldrig blir rätt för mig. Kan seriöst ta månader att hitta "rätt" skor. Illa. Så lite nöjd idag, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback