Trossnäs


Ett av sommarens(årets) mål blev till slut av sista veckan i Värmland. Att åka till Trossnäs och hoppa terräng. Har ju varit med Lisa en hel del, och för varje gång velat testa på det lite mer. Behövde ju bara hoppa in Rosa och få bort lite av min höjdskräck först...men nu är det gjort och det gick jättebra!

Rosalie skötte sig över förväntan, hoppade allt med mycket mindre krångel än jag trodde, tog det nya stället och alla hästar med ro, och ja, skötte sig riktigt bra. När vi hoppat första stocken, släppte alla nerver och sedan var det bara roligt. En rolig grej var att Rosa tyckte gravarna där borta var bland det enklaste och roligaste. Annars tycker jag att de flesta nya hästar jag sett där tycker de är bland det läskigaste men Rosa sa mest "Äntligen något jag förstår" och hoppade glatt över.

Kort sagt kan man säga: Jag är såå stolt över både mig och Rosalie och glad över att vi faktiskt tog oss dit och inte bara pratade om det.

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Vad roligt de låter, stolt kan du vara tycker jag

Ser verkligen trevligt och fina bilder du visar

2012-08-12 @ 22:42:46
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Noomie

Riktigt roligt att ni gjorde det! :'D

2012-08-13 @ 20:36:13
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback