Oj..då..

Jag har en blogg, jag. Som jag brukar tycka om att uppdatera i alla fall varannan dag. Sådär för min egen skull också. Fast jag har å andra sidan inga roliga bilder att ladda upp. Ska försöka fota i stallet imorrn i alla fall.

Har fått jäättemycket kommentarer om att Rosa blivit så fin i kroppen på sistone, så måste försöka få till några helkroppsbilder på henne. Har ju några halvbra från i Oktober, så kunde vara kul att jämföra.

Har också hittat en sadel som jag tycker om. Har ridit i den typ 2 gånger, men tanken att byta tillbaka till min egna gör lite ont. Den här är ju så mycket skönare att sitta i! Haha. Lite patetiskt, sådär. Använder ju inte ens sadel speciellt ofta när Rosa är lite mer sansad än nu. Finns fortfarande en hel del energi kvar sen vilan. Men hon sköter sig riktigt bra! Galoppen har börjat lossna på riktigt, idag fick hon springa fort ute på galoppvägen, men annars blir det mer och mer sansat. Hurray!

Lade ut annons om medryttare för någon vecka sedan och den här veckan har jag två provridningar. Får se om det bli något bra utav det. Tror det, i alla fall. Då får jag hästledigt någon dag i veckan och det finns inga ursäkter kvar för att inte skaffa extrajobb.

Skolan tar en del också. Föreläsningar, grupparbeten och sådär. Kräver en massa tankearbete på fritiden också, vi måste ju komma på ett ämne till vår B-uppsats!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag ska förbi perstorp imorgon kameran följer med om du vill modella så är jag nog där till 4 nångång :)

2012-04-16 @ 23:51:27
URL: http://xoffbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback