Kommunikationsvetenskapliga metoder och teorier

På fredag har jag tenta, då avslutas kursen som heter som min rubrik. Den består av statistik, kvalitativ analys, kvantativ analys och en massa siffror. Allt jag hoppades slippa när jag tog studenten. Finns tydligen människor som gjort om denna tentan 7-8 gånger, misstänker att jag kanske kommer att ingå i den gruppen snart.

Har också haft grupparbete, fixat medryttare(som jag skrivit), krånglat med en massa annat och jobbat. Fullt upp, helt enkelt.

Jobbade på Idétåget i onsdags, ett tåg för dig som har en idé eller vill/har startat företag och behöver tips, råd, ideer eller bara inspiration. Jag hade ganska roligt, även om det inte blev som det var tänkt. Kul att hänga med och lära känna nytt folk, liksom. Sedan är det inte jättekul att springa omkring i hela stan, i ösregn och försöka marknadsföra ett tåg som folk inte vill gå till när det regnar. Men det var ändå kul att göra något annat än att sitta på föreläsningar, haha. Och jag får ju pengar för det.

Nu blir det fullt fokus på plugg de närmaste dagarna.


Kommentarer
Postat av: L

fy fan för plugg alltså :/

2012-04-28 @ 16:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback