Bilder, del 3

Insåg när jag satt och letade igenom bildarkivet jag har, att det inte finns mycket bilder från själva ridvägarna.

Så, jag gjorde en egen version.

Den röda fyrkanten är själva gården där stallet ligger. Vägen som går rakt upp från fyrkanten leder till/runt hälften av alla vägar vi har. Området till vänster om gården och ovanför är där vi rider mest. Vi har även mååånga rundor som inte finns med på bilder, därför att de ligger längre åt vänster, uppåt eller neråt. Till höger rider vi inte lika mycket, eftersom det kommer en stor bilväg inte långt därifrån, men det finns några småvägar ditåt också.


En film från i våras när jag och Rosa var på väg till vår favoritrace- backe.

Några bilder från 1. sjön där vi brukar gå ner och bada med hästarna. 2. Privatväg, vägen. Man kan hoppa hinder, ha galopprace, eller bara skritta en fin runda i skogen. 3. L's väg, en fin, minirunda som man brukar ta för att komma till andra vägar, istället för att rida på grusvägarna.


Kommentarer
Postat av: Noomie

Så mysigt! :')

2011-11-09 @ 16:44:10
URL: http://lexx.blogg.se/
Postat av: L

Haha ;) var tvungen att titta 2 ggr på filmen för att se vart de var ^^

2011-11-10 @ 12:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback