Bilder, del 1

Tänkte börja med lite bilder från själva stallet. L och jag gav oss ju ut på en superseriös fotorunda eftersom jag fått "order" om att fota stället jag kommer ifrån. Senare kommer ett andra inlägg med fler bilder, och sist av allt i en superspännande del 3, tänkte jag skriva om våra ridvägar därhemma i Värmland. Najs, va?

Först en bild från i somras, Rosa in action på stallgången.

Stallet, bild tagen från stalldörren

Stallet, till vänster om stalldörren.

Vår älskade, glappande radio

Borstar, skydd, reflexer(ibland) och annat nödvändigt hittar man här.

Höskullen, ovanför stallet. Här finns som ni ser maten till alla hästarna.

Förråd med saker. Benlindor, extra saker, skydd. You name it, we got it.

Ett stycke hovslagarlåda. Här kan man hitta mycket roligt, hovkratsar tex. Väldigt bra att ha en låda och en som kan använda verktygen i lådan, det löser många problem.

Vi har också ett skoförråd. Här finns mängder av olika sorter. Travsko, ridsko, broddhål, utan broddhål, sidkappor, tåkappor. *ja, jag ville styla lite med att jag nästan KAN lite om skor efter att ha lyssnat i ett år*
Gissa hur stor % som Rosa har dragit av sig i sitt liv?

Rosas f.d box, där bodde Liten nu, fick jag veta.

En annan del av boxen.

Honeys del av stallet. Boxen i bakgrunden. Priser L fått. Här brukar det också hänga bra saker, som reflextäcken.


Sist, men absolut viktigast! Pallen jag inte klarar mig utan. Så många gånger den räddat mig. Barbacka, med sadel, den finns alltid där.

 

Om en timme eller två laddar jag upp del 2. Den ni!


Kommentarer
Postat av: Noomie

Ser ju jättemysigt ut! Måste säga att det är nog första gången jag ser ett stall som är gult inuti(x Jag undrar när bilderna på ridvägarna kommer med!?(;

Saknar du ditt gamla stall?

2011-11-09 @ 14:31:53
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback